joi, 28 octombrie 2010

Almond cupcakes

Am mai facut astazi cateva bomboane, inspirata de Tanya - britanica mea favorita raw vegan. O reteta super noua, asadar, chiar si pentru mine. Si pentru ca surpriza a fost extrem de placuta, am zis sa le introduc si lumii! Da, inca niste bomboane, dar nu va panicati, sunt raw vegan, asa ca nici nu se simt la silueta sau colesterol!!! Bine, chiar si asa, eu personal rareori mai sar calul pentru ca lately incerc sa-mi duc regimul de viata la un nivel nou si anume systematic undereating. Dar despre asta, intr-una din editiile viitoare, caci de-abia ce mi-am propus si uneori gatim niste chestii asa bune ca undereating-ul se duce pe apa sambetei!

Ziceam de bomboane si hai sa vi le arat mai intai, ca nu veti regreta!
:)


Da, arata foarte bine si la inaltime se ridica si gustul! A se observa ca avem nu numai compozitie, dar si o umplutura, deci doua randuri de ingrediente. Check them out!

Crema de ciocolata: 4 linguri cacao pudra (organica si cruda am folosit eu), 2 linguri unt de cocos, 2 linguri unt de cacao, 2 linguri de miere si un praf de sare himalayana.


Dupa procedura obisnuita, untul de cocos si cel de cacao - care evident se folosesc atat pentru gust, cat si pentru proprietatea lor de a tine la un loc deserturile raw vegane dupa racire - le-am topit in deshidrator, la maximum 45 de grade Celsius. Alternativa este cu bain marie, avand de asemenea grija sa nu depasim 45 grade ca sa le pastram intacte la capitolul nutrienti si enzime!

Umplutura de poveste: 2 linguri de unt de migdale pe care daca-l doriti trebuie musai sa-mi scrieti un mail ca e un DELICIU, 1 lingurita mica de fulgi de drojdie (optional) si 1 lingurita de miere.

Totul ne ajunge cam pentru 10 bomboane, caci lucrurile fine si pretentioase trebuie facute in cantitati mici;) Ma refer aici exclusiv la deliciile culinare!

OK, dupa ce combinam temeinic cu manutele ingredientele de la ciocolata, luam cateva forme de bomboane sau formele de facut gheata - au unele haioase la Ikea. Punem cate o lingurita din compozitia inca lichida in fiecare dintre cele 10 forme, apoi adaugam cate o jumatate de lingurita din umplutura cu unt de migdale - la mine cam asa s-a impartit la zece. Dupa care completam fiecare forma cu restul compozitie de ciocolata.

Le bagam dans le frigo si voila encore une fois:



Bon appetit!

3 comentarii:

Anneline spunea...

Bomboanele arata delicios si ma gandeam sa le servesc colegilor de ziua mea. Se topesc repede?(adica raman intregi pana reusesc sa le servesc?)

Ana Ghica spunea...

Te sfatuiesc sa le lasi peste noapte la frigider ca sa se intareasca bine. Apoi la serviciu, pana sa le servesti, iarasi tb tinute la frigider. Asta-i varianta prudenta pentru ca de fapt nu se topesc asa repede. Ca sa fii si mai sigura poti sa pui putin mai mult unt de cacao. Sa stii ca sunt spectaculoase:) Sa le pregatesti cu placere! A

Anneline spunea...

Multumesc mult! Au iesit foarte bune