joi, 22 iulie 2010

Vesti bune pentru ciocoholicii din toata tara!



Ieri am filmat pentru emisiunea Zile şi nopţi a TVR 1. Mare ocazie mare:) Şi prilej pentru a împărtăşii lumii ce bine putem noi să mâncăm deşi (numai) hrană vie. Aşa că am făcut curat-curat, am rearanjat uşor bucătăria pentru a primi o echipă TV şi apoi am pregătit un delicios tort de ciocolată cu căpşuni. Bun-bun-bun!

N-am apucat să facem poze, dar sperăm să căpătăm înregistrarea şi vă invităm să urmăriţi şi emisiunea! E sâmbăta aceasta de la 11:30 dimineaţa, apoi în reluare sâmbătă spre duminică la 00:30 – fiecare după posibilităţi:)

Mâncând tortul-producţie-personală-imortalizată-deja-pe-peliculă, ne-am reîntărit convingerea că ciocolata şi căpşunile fac un duet de excepţie ce-ţi (în)cântă suav papilele gustative, iar – dacă ciocolata e raw aşa cum o facem noi – nici nu mai trebuie să ne sfiim vinovaţi în faţa caloriilor.
Pentru că tot am vorbit camerei despre boabele miraculoase de cacao, vrem să facem şi aici o mică apologie a producţiilor central-americane. Şi să vă impulsionăm pe toţi, să vă rugăm, da, să vă rugăm să începeţi să mâncaţi cacao de bună calitate, crudă dacă se poate sau măcar bio! E un aliment natural unic şi permiteţi-ne să vă şi explicăm de ce!

Să începem cu cel mai tare lucru ever! Majoritatea dintre noi am auzit despre hormonul fericirii, da? Este tipul acela de endorfină, pe nume anandamidă, pe care creierul nostru îl secretă atunci când facem sport, nu suntem stresaţi, facem sex, vedem lucruri plăcute ochiului... Un nume nepotrivit din punctul meu de vedere anandamida asta, aşa că o să-i spun hormonul fericirii în continuare anunţându-vă pe această cale că singurul loc din natură în care se află, dar singurul!, este boaba de cacao. Ta-nam!!! Acum începeţi să vă explicaţi treaba cu ciocodependenţa, nu?:)

Dincolo de acest breaking news, iată că aceeaşi cacao – dar în stare pură şi crudă, da? – este cea mai bogată sursă naturală de magneziu (vital pentru inimă, creier, sistemul digestiv, la construcţia oaselor puternice şi asociat cu liniştea mentală), fier (parte a hemoglobinei care ne ţine sângele în stare bună) şi crom (lăudat pentru menţinerea nivelului de zahăr în sânge).
Pe lângă multe altele (mangan, cupru, zinc, vitamina C – şi astea sunt bune la casa omului), cacao-a are cea mai ridicată concentraţie de antioxidanţi dintre toate alimentele din lume. Take this!!! Şi ce fac ei? Cu toţii ştim şi să-mi spuneţi mie cuţu dacă nu vă interesează şi pe voi toţi să fiţi cât mai tineri şi să arătaţi cât mai bine până la adânci bătrâneţi!

Am încălecat pe-o şa!




Niciun comentariu: