joi, 15 iulie 2010

SUPER ALIMENTELE


Pentru toţi cei care se întreabă, hrana vie nu înseamnă doar „fructe, legume şi seminţe”!
Aşa cum nici dieta clasică nu înseamnă doar carne, lactate, fructe şi legume. Modul în care ele se combină şi îmbină rezultă în toată bogăţia de gusturi, variante şi specificuri. Exact aşa stă treaba şi pentru hrana vie! Aşa că în ultima jumătate de an am mâncat fursecuri, muuuuulte bomboane de ciocolată şi nu numai, lapte de migdale, supe cremă din legume felurite, chifteluţe, falafel, tortilla, guacamole şi încă foarte multe.
Doar că n-am mai pus nici carne, nici lactate şi nici n-am folosit aragazul.
Şi ca să nu rămână mai prejos, dieta crudă mai include ceva despre care oamenii care au o alimentatie cu lapte, carne, oua nu prea aud...Din foarte mare nefericire.
Iată motivul pentru care m-am hotărât ca următoarele posturi să le dedic... super alimentelor. Unele mai fancy, altele de care aţi auzit sigur. Din prima categorie, doamnelor şi domnilor maca, guarana, suma, fructele Goji şi nu le-am terminat.
Din a doua, seminţele de cânepă, cacao crudă, seminţele de in, spirulina, chlorella, iarba de grâu. Parcă mai venim acasă...
Ce fac super alimentele? Pun mână de la mână, prin conţinutul de aminoacizi, nutrienţi, proteine, fibre, ca să ne dea energie, vitalitate, un boost pentru imunitate şi un reglaj fin al mecanismelor noastre interioare.

Niciun comentariu: