vineri, 11 iunie 2010

Veşti bune şi crude, pardon proaspete


Am motive bune de încantare, căci încep să simt să prinde contur şi în Bucureşti la mine o comunitate raw vegan. Cum mi-am dat seama? Păi m-a invitat la ea „acasă” Andreea Lăzărescu.

(Nu pot să nu mă distrez puţin pt că-mi amintesc cum zice Elizabeth Gilbert în faimoasa Eat Pray Love „guru a mea”. Aşa mi se pare şi mie Andreea, guru a mea, cea care a deschis porţile raw veganei din mine. OK, sunt de acord că meritul de fi păstrat porţile deschise îmi aparţine, că mai contribuie şi Raul cu creativitatea lui specific-nestăvilită şi gusturile absolut fabuloase ale mâncării negătite. Dar şi Andreea rămâne guru a mea, că studiază tot ce mişcă pe lume în domeniul nutriţiei şi sănătăţii).

Dar, veşti ultra-mega bune deci: comunitatea raw prinde rădăcini în vecinătatea casei mele chiar căci Andreea a decis să-şi deschidă magazin raw, unde vom găsi nu doar ingrediente raw şi super foods, dar şi câteva preparate numai bune de convis oamenii că există viaţă bună după aragaz. Deschiderea va avea loc la sfârşitul lunii iunie, eu sunt martoră că lucrările sunt în plină desfăşurare şi că oamenii se agită cu folos cât e ziua de lungă şi e destul de lungă, că e vară. Deci final de iunie, puneţi-ă un semn acolo undeva: strada Elena Cuza.

Se va chema, check this out, La Vie en Rawz!

Vă promit că dacă veţi gusta şi din bomboanele de ciocolată ale Andreei sau din saleurile ei negătite sau din sucurile ei energizante 100% naturale o să tot faceţi potecă pe strada asta. Eu sigur voi face:)

Şi poate vă va tenta şi cu serviciile conexe. Despre acestea, mai multe într-un număr viitor!

Niciun comentariu: