marți, 15 mai 2012

Combo probiotic

Saptamana trecuta va promiteam 7 retete de sucuri; 5 se afla deja pe blog, astazi avem numarul 6. Pana atunci sa va povestesc putin de saptamana trecuta pe care am petrecut-o exclusiv in compania nutritiva a sucurilor si smoothie-urilor semnate de Jason Vale.


Este un program de detoxifiere si slabire, mai eficient chiar decat promite! Si asta inseamna maaaare lucru:-) Cartea care povesteste ce si cum e de fapt un manual foarte bine pus la punct, din care nu mai putin de jumatate este doar pregatire psihologica. Un discurs foarte bine inchegat, extrem de argumentat si inspirational - exact ce ai nevoie daca esti in cautare de detoxifiere si slabire asistate.


Nu e prima oara cand renunt la mancarea solida, anul trecut am stat vreo 30 de zile pe lichide; facute dupa mintea mea. Acum vad o diferenta foarte mare fata de un regim in care totul e facut cu pregatire prealabila si cu un program foarte bine articulat, care m-a impulsionat sa incerc gusturi noi si sa nu uit niciodata de superalimentele verzi. Hi-hip-ura pentru Jason Vale!


Pe scurt: ma simt mult mai energica (desi s-a intamplat sa lupt cu un torticolis recurent), dorm mai putine ore, am slabit 4 kg (fara sa simt ca sunt frustrata), mi-am luat trambulina si am inceput sa ma distrez cu ea (la fel si restul familiei mele) si simt ca de-abia acum - dupa doi ani si jumatate de alimentatie sanatoasa si atenta - am facut cu adevarat loc sucurilor de legume si fructe in viata mea. Sunt o cale asa usoara de a te tine alimentat(a) la cote optime si de a lua si suma de superalimente (spirulina, praf de iarba de grau, probiotice, Vitex, MSM, reishi...) - greu de inghitit doar cu apa. Iar experienta personala mi-a aratat din plin ca fara ele, superalimentele, nu prea poti sa ramai corect si eficient si inteligent pe calea hranei sanatoase.


Dar destul, e timpul pentru reteta. E un suc incredibil de usor de facut si nici nu e o mare inventie:-) L-am preparat pentru ca in timpul saptamanii trecute am redescoperit merele Golden Delicious romanesti, acelea verzi. Sunt de altfel singurele mere care isi mai pastreaza acum suculenta.



Ingrediente
- 3 mere Golden Delicious romanesti
- 1 sfert de ananas mijlociu
- Continutul unei capsulei de Acidophilus & Bifidus


Fructele se storc, iar sucul rezultat se amesteca cu continutul capsulei mai sus mentionate. 


Asadar, a venit timpul sa scriu cateva randuri despre probiotice, iar punctul de plecare este ca trebuie cu totii sa realizam ca suntem in fapt un fel de macro-organism unde salasluiesc comunitar milioane de bacterii. Si bune, si rele. We are not alone, people! They're here!:-) Acestea fac ceea ce Donna Gates numeste chiar poetic, gradina noastra interioara. La fel cum ne-am purta cu un petic de pamant care ne produce legume si fructe, la fel trebuie sa ne ingrijim si de spatiul acesta interior vibrant. Trebuie constientizat si cultivat. Primele simptome ca nu facem asta este ca nu ne simtim bine in pielea noastra dupa mese, ca nu putem manca orice fel de legume si fructe fara sa avem probleme de aciditate sau balonare, ca avem eruptii pe piele, ca avem imunitatea scazuta. 


Gradina noastra interioara este terenul pe care aruncam semintele - daca nu e fertil aruncam degeaba cele mai bune seminte. Mancam adica degeaba cele mai bune alimente si luam cele mai inteligente suplimente, iar adevarata sanatate se va lasa totusi asteptata. 


Cele mai bune probiotice le obtinem din mancarea fermentata (varza acra e un exemplu bun) si din iart sau lapte batut de buna calitate, facute acasa - pentru cei care mananca in continuare lactate. Si putem experimenta si cu probioticele pe care le fac companiile cu renume in domeniu - recomandarea mea in link-ul de aici.


Revenind la sucul meu, el este savuros si racoritor si viu.




Enjoy!


sursa foto 1: hortex.com

8 comentarii:

Anonim spunea...

Buna.

de unde ai luat cartea lui Jason Vale?

Mersi,
Mihaela

Ana Ghica spunea...

draga Mihaela,
am luat cartea de pe amazon. ai aici link-ul: http://www.amazon.com/7lbs-Days-Super-Juice-Diet/dp/0007231474/ref=sr_1_3?s=books&ie=UTF8&qid=1337173958&sr=1-3
eu o am in format kindle, asa ca am beneficiat de ea imediat ce am cumparat-o:) o recomand!
Ana

Mihaela spunea...

Multumesc frumos pentru raspuns.
Foarte intereseanta postarile tale. Incerc si eu sa tin o cura cu sucuri dar nu prea imi iese :(

Ana Ghica spunea...

Mihaela, sa stii ca si eu am incercat de mai multe ori fara a putea sa duc pana la capat fasting-ul. uneori chiar si doar o zi mi-e greu sa stau doar cu lichide (pt ca incerc ca lunea sa fie tot timpul cu sucuri). citind cartea lui Jason Vale m-a ajutat mult partea de pregatire - foarte motivationala. apoi am constatat ca m-a ajutat sa am totul planificat. stiam in fiecare din cele 7 zile ce urmeaza sa beau, am avut lista de cumparaturi pe care chiar daca am mai adaptat-o eu a fost ceva de asemenea motivational. ca doar nu lasam sa se strice bunatati de ananasi si alte legume:)) succes, asteapta momentul oportun;)

Anonim spunea...

It's not my first time to pay a quick visit this website, i am browsing this website dailly and get good information from here all the time.

my weblog - only the best review

Anonim spunea...

Wow, that's what I was seeking for, what a data! existing here at this website, thanks admin of this web page.

Here is my homepage ... video reviews

Anonim spunea...

Buna ziua,
ideea acestor capsule probiotice nu e rea, insa citind ce contine o capsula de Acidophilus parca as avea retineri.
Dioxidul de siliciu este E 551, fol. la fabricarea de vopsele, lacuri, subst. adezive etc. Bine-nteles si industria cosmetica si alimentare, dar totusi ramane un E - cu propr. cam suspecte.
Nu exista si capsule unde sa nu apare asa ceva?

yanmaneee spunea...

curry 4
kyrie spongebob
adidas nmd
off white
lebron 15
kobe shoes
golden gooses sneakers
louboutin shoes
air max 2019
golden goose