luni, 7 mai 2012

Un suc. Un super suc

In concordanta cu ritmul lunii, acum ca a inceput sa scada, mi-am propus o saptamana de sucuri si smoothie-uri din legume si fructe. M-am mobilizat incredibil citind 7 lbs in 7 days, o pledoarie a lui Jason Vale - culmea!!! - impotriva dietelor. Ma rog, nu e chiar culmea, daca te gandesti ca tot ce trebuie sa faci e sa-ti schimbi starea mentala vizavi de ceea ce numim in mod obisnuit "dieta".


Asa ca 7 zile de astazi inainte sunt pe sucuri pe alese. Cel mai tare m-a impresionat stiinta din spatele combinarii unor ingrediente care sa creeze niste sucuri si smoothie-uri extrem de nutritive si de binefacatoare. Si pentru ca sunt si foarte gustoase mi-am propus ca o data pe zi sa impartasesc aici "sucul zilei" - adica licoarea care mi-a placut cel mai tare in ziua respectiva. Poate va molipsesc si pe voi, sunt doar 7!:-)


Cel pe care tocmai il beau se cheama Super Juice, pentru ca pe langa sucurile de fructe si legume pe care le contine are si cateva superalimente numai bune pentru a maximiza impactul pozitiv asupra sanatatii noastre, la interior si exterior.


El este:


Ingredientele sunt urmatoarele:
1/2 lamaie verde (fara coaja)
3 mere
Un sfert de ananas mititel
1 castravete tot mititel
Un sfert de avocado bine copt
1 lingurita rasa de iarba de grau, pudra
1 lingurita rasa de spirulina, pudra
Continutul unei capsule de Acidophilus & Bifidus


Primele 4 ingrediente se pun in storcatorul de fructe, iar sucul rezultat se pune in blender alaturi de avocado, iarba de grau, spirulina, probiotice si cateva cuburi de gheata (sucurile si smoothie-urile sunt mult mai bune reci).


Super Juice-ul este gata. E mai mult decat un suc, e un smoothie complet. La mine inlocuieste o masa completa, la fel si pentru tine ar putea face asta. Mai ales ca e un mod absolut onorabil si deloc dezgustator de a bea spirulina si iarba de grau - pentru cei care ca si mine nu pot suporta mirosul si gustul tuturor pudrelor verzi.


O fi sucul meu verde si cam neatragator, insa are un gust excelent si:
- e plin de enzime, antioxidanti si aminoacizi;
- iarba de grau este o sursa incredibila de clorofila (a carei molecula e aproape identica cu cea a hemoglobinei, responsabila pentru transportul oxigenuluin catre celule);
- tot iarba de grau contine 20 de aminoacizi, cateva sute de enzime pe care nu le gasesti in alte alimente, 90 din cele 102 tipuri de minerale si e unul dintre cei mai buni luptatorii anti-cancer din cate a gasit medicina alternativa;
- spirulina are aproape cea mai mare concentratie de elemente nutritive, fitonutrienti si antioxidanti, dintre toate plantele si algele verzi si e o sursa pretioasa de aminoacizi esentiali;
- tot spirulina are un continut de fier mai mare decat spanacul si de betacaroten mai mare decat morcovul;
- pentru ca are in componenta sa 68% proteine, spirulina estea cea mai bogata sursa de proteina vegetala ever;
- avocado contribuie cu acizi grasi esentiali la bunatatea sucului, iar castravetele - prin proprietatile sale de curatare - e un aliment extraordinar pentru frumusete!


Va rog sa-l faceti si voi, nu veti regreta!







8 comentarii:

Alina Ciotirnel spunea...

Mi-am comandat si eu cartea. De-abia astept sa ajunga!:D

Ana Ghica spunea...

Vei vedea ce motivationala este! Scrisa simplu si la obiect si cu o parte de pregatire psihologica obligatorie. Ma bucur ca ti-ai comandat-o:)

Ale spunea...

Buna, foarte interesante ultimele tale postari, imi doresc mult sa slabesc pt ca m-am ingrasat brusc 10 kg, nici nu-mi dau seama cum si cand s-au pus pe mine. Doresc sa scap de ele insa intr-un mod constructiv si sanatos care sa ma motiveze si sa ma mentina pozitiva. As dori sa-mi comand aceasta carte insa habar nu am care e procedura de comanda pe amazon. poti sa-mi dai cateva indicatii? Multumesc si mult succes
PS Mi-am achizitionat si cartea: detoxifierea ficatului in 9 zile, care e cam pe aceleasi principii, stii ceva despre ea?
Alexandra

Ana Ghica spunea...

Buna, Alexandra! Despre cartea de care vb tu nu stiu nimic; dupa titlu cred ca merita s-o citesti si sa-ti faci tu o opinie vizavi de sugestiile scrise acolo.

Cu privire la amazon.co.uk, cauti cartea si o comanzi foarte simplu, doar ca tb sa platesti cu card. Mai tb sa iei in considerare ca va fi si un pret de transport. La mine a fost mai simplu pt ca am cumparat direct pe kindle, deci am avut-o intr-un minut.

Daca doresti, poti sa-mi dai o adresa de mail si sa-ti trimit schema completa de sucuri din carte, insa cartea merita citita complet. Are o parte introductiva cat aproape jumatate din carte foarte importanta, motivationala si explicativa.

Cum vrei tu!
Ana

ale spunea...

Tocmai pt partea motivationala as dori aceasta carte pt ca asa am reusit sa ma las si de fumat in urma cu aproape doi ani cu ajutorul unei carti motivationale. Cred ca si aceasta m-ar ajuta dupa cum ai descris-o. Totusi as aprecia daca mi-ai trimite schema, macar sa-mi fac o idee despre ce presupune aceasta metoda. Si eu o sa ma documentez despre cum o pot cumpara pt ca eu nu am kindle din pacate.
Multumesc si felicitari pt reusita
alexutza_7@yahoo.com

luminita spunea...

Buna, Ana, daca poti te rog trimite-mi si mie schema completa de sucuri din dieta de detoxifiere a lui Jon Vale.
adresa mail: lumiiana@yahoo.com
Multumesc

luminita spunea...

Buna seara, Ana, te rugasem sa-mi trimiti si mie schema de sucuri, dar vad ca raspunzi... selectiv. Ti-am trimis si mail, dar tot degeaba.
Multumesc pt nimic si succes la blog, desi, daca faci asa, ma indoiesc ca vei mai avea multi vizitatori...

deighez spunea...

my latest blog post y4y85n6k76 replica louis vuitton bags replica bags aaa go to the website l7k09k3c33 replica gucci bags replica radley bags a2z48y3w53 replica bags in dubai hermes fake f6c82d7t90 replica ysl bags australia